Reklama

Zarządzanie projektami (43 programy)

  1. Zalety: Zabawa z przyjaciółmi. Dostępne tysiące unikalnych słów.
    Wady: Interfejs jest na początku trudny. Ograniczona integracja z portalami społecznościowymi.
  2. Licencja
    Wersja testowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    mac
  3. Zalety: Bardzo łatwo zacząć i używać. Idealny do małych projektów lub firm.
    Wady: Nie jest bogaty w zaawansowane funkcje zarządzania projektami. Interfejs przydałby się trochę rozjaśnić.
  4. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    mac
    Zalety: Zobacz czas trwania na żywo. Monitoruj według daty.
    Wady: Niełatwo zmienić czas i datę. Nie można zmienić kolejności kolumn.
  5. Licencja
    Wersja testowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    mac
    Zalety: Łatwy do rozpoczęcia i użytkowania. Piękny interfejs. Świetne opcje pomocy. W pełni modyfikowalne mapy. Oferuje różnorodne style i szablony.
    Wady: Musisz się zarejestrować, aby udostępniać dokumenty.
  6. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    mac
    Zalety: Łatwy w instalacji i zarządzaniu. Szybkie konfiguracje i zautomatyzowane procesy. Nieograniczona kreatywność dzięki motywom. Mnóstwo wsparcia online.
    Wady: Nie nadaje się do dużych projektów wymagających bazy danych.
  7. Zalety: Pakiety z przydatnymi funkcjami. Może synchronizować między komputerami Mac i iPhone.
    Wady: Poznanie wszystkich funkcji wymaga czasu. Dostępne tylko na platformie iOS.
  8. Zalety: Only 78.8 megabytes of space is required; significantly lower than other applications. Projects can be synced to other users. HTML reports are supported. Progress can be analyzed at any point.
    Wady: Procesory 32-bitowe nie są obsługiwane. Zaawansowane funkcje wymagają jednorazowego zakupu. Nie można udostępnić innym użytkownikom. Nie można dostosować szablonów.
  9. Zalety: Przeciągnij i upuść elementy. Zawiera szereg stylów. Bardzo łatwy w użyciu.
    Wady: Obsługuje tylko XML i PNG. Brak wbudowanego sposobu udostępniania diagramów.
  10. Zalety: Łatwy w użyciu. Wiele alertów przypomnienia. Możliwość zaplanowania powtarzających się zadań. Wbudowana funkcja wyszukiwania.
    Wady: Nie pokazuje spotkań z kalendarza. Problemy z synchronizacją pojawiają się raz po raz. Niewiele integruje się z innymi aplikacjami. Obsługa aplikacji mogłaby być lepsza.
  11. Zalety: Przyzwoita alternatywa dla MS Visio. Wiele szablonów. Importuje pliki Visio. Udostępnianie narzędzi.
    Wady: Brak automatycznego zapisywania. Nie tak intuicyjne jak MS Visio czy Omnigraffle.
  12. Zalety: Możliwość zamieszczenia map myśli w Internecie. Ciekawe symbole graficzne. Kompatybilny z MindManager i FreeMind. Łatwy w użyciu.
    Wady: Nie wykryto.
  13. Zalety: Zarządzaj zakwaterowaniem. Zobacz przyloty i odloty. Obejmuje dogłębną analizę operacji.
    Wady: Bezpłatnie tylko przez 30 dni.
  14. Zalety: Proste, ale potężne narzędzie. Łatwy w użyciu. Automatycznie otwiera niezbędne aplikacje i okna. Ciągle działa w tle.
    Wady: Nie można uruchomić poleceń terminala. Raczej światło na funkcje. Format jest raczej nudny. Potrzeba czasu, aby się wyłączyć.
  15. Zalety: Bezpieczna cyfrowa przestrzeń robocza. Wymaga jednokrotnego logowania. Dynamicznie aktualizuj pliki przechowywane centralnie. Pozwala na istnienie aplikacji osobistych i związanych z pracą na jednym urządzeniu.
    Wady: Zależne od aplikacji wirtualnych Citrix. Ograniczony do 25 użytkowników. Logowanie nie jest zbyt intuicyjne. Często laguje.

Reklama