Reklama

Zarządzanie projektami (40 programy)

  1. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: To jest dobrze zaprojektowany i bardzo stabilny program. To ułatwia śledzenie dużych zapasów.
    Wady: Wymaga to dużej ilości wprowadzania danych. Wprowadzanie błędów jest trudne do śledzenia.
  2. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Proste w użyciu. Wszystkie finanse w jednym miejscu.
    Wady: Nie ma wersji darmowej. Więcej odpowiednie dla małych firm.
  3. Zalety: Narzędzie do zarządzania projektem, które jest zoptymalizowane dla publikacji wiadomości. To umożliwia pracę i publikowanie w licznych językach.
    Wady: To trudne do zarządzania, jeśli masz dziesiątki pisarzy. To jest drogie z dodatkiem Collaborate.
  4. Licencja
    Płatność
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Pomaga skutecznie zwiększyć sprzedaż. Wiele różnych funkcji.
    Wady: Trwa to trochę czasu, aby się nauczyć. Nieodpowiednie dla małych firm.
  5. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Integruje się z wieloma innymi narzędziami. Fajne interaktywne pulpity nawigacyjne.
    Wady: Może być dość skomplikowane. Raczej wysoka miesięczna subskrypcja.
  6. Zalety: Może Ci to zaoszczędzić czasu podczas badania sprzedaży Twojego konkurenta. Może się przydać dla sprzedawców IT i technologicznych.
    Wady: Jego strona internetowa nic nie wyjaśnia i jest pełna frazesów. To jest bardzo drogie, jeśli nie anulujesz swojego darmowego okresu próbnego.
  7. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Prosty. łatwy w obsłudze interfejs pulpitu nawigacyjnego. Silna integracja z innym popularnym oprogramowaniem.
    Wady: Limity kontaktów w planach abonamentowych. Brak dedykowanej aplikacji na Androida.
  8. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Kompleksowe narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Dobra integracja z innymi aplikacjami pocztowymi i biznesowymi.
    Wady: Sortowanie kontaktów w wiaderka może być czasochłonne. Różnice między planami abonamentowymi nie zawsze są jasne.
  9. Zalety: Wizualizacje, które tworzy są bardzo intuicyjne. Daje wysokiej jakości informacje analityczne.
    Wady: Informacje są tak dobre, jak Twoja interpretacja. Został stworzony z myślą o osobach z zaawansowanymi urządzeniami mobilnymi.
  10. Zalety: Łatwa konfiguracja i instalacja. Dostępny bezpłatny abonament.
    Wady: Pliki nie mogą być przesyłane przez czat. Nie można odzyskać nieodebranych czatów.
  11. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Historia zarządzania projektami. Klient czatu wewnętrznego. Ogranicz uprawnienia użytkowników.
    Wady: Nie ma możliwości dodawania ani pobierania załączników. Ograniczona sekcja pomocy. Niewiele formatów eksportu.
  12. Zalety: Bardzo łatwy w użyciu. Szeroka gama narzędzi. Różne plany dla wszystkich rodzajów użytkowników.
    Wady: Nic wartego wzmianki.
  13. Zalety: Dobrze zaprojektowany i łatwy w nawigacji. Gotowe do pracy mobilnej i wydajnie zbudowane.
    Wady: Dane mogą być bezużyteczne, jeśli nie możesz ich przeanalizować. Przydatne głównie dla firm prowadzących sprzedaż bezpośrednią.
  14. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Wiodąca w branży wiedza specjalistyczna dzięki innowacyjnym produktom i usługom. Elastyczny interfejs API jest obsługiwany przez szeroką gamę dodatków.
    Wady: Nawet najtańszy pakiet może być drogi dla małych firm. Limity korzystania z usług mogą być restrykcyjne dla dużych firm.
  15. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Łatwy w użyciu. Konfigurowalny. Wiele funkcji. Różne wbudowane integracje.
    Wady: Nadaje się tylko dla małych firm. Dokumentacja mogłaby skorzystać z ulepszenia.
  16. Zalety: Kompleksowe centrum wszystkich Twoich codziennych narzędzi pracy. Usprawniony i udoskonalony przepływ pracy. Łatwy interfejs użytkownika przeciągnij i upuść. Monitoruj postępy w całej firmie jednym rzutem oka.
    Wady: Nie można spersonalizować kolorów interfejsu.
  17. Zalety: Możesz zobaczyć ich zainteresowania za pośrednictwem konta Gmail. Sprawdź, czy twój kontakt mieszka w pobliżu.
    Wady: Działa tylko w przeglądarkach Chrome i Firefox. Podaje tylko informacje, jeśli Twój kontakt korzysta z LinkedIn.
  18. Zalety: Wiele opcji. Dużo przystępnych tutoriali. Potężne narzędzie. Dostęp z każdego komputera podłączonego do Internetu.
    Wady: Niektóre opcje są trudne do znalezienia. Na początku interfejs przytłacza.
  19. Zalety: Udostępnij swoje mapy znajomym. Zapisz i wróć do niektórych map myśli później. Pozwól ludziom wyszukiwać Cię online. Łatwy w użyciu interfejs.
    Wady: Może być trochę drażliwy, gdy dodajemy bąbelki myślowe dziecka.

Reklama