Reklama

Mailing do klientów (20 programy)

  1. Zalety: There are subscriptions suitable for any business of any size. Time your email deliveries and automate email responses.
    Wady: Mają dodatkową opłatę za system kampanii SMS. Ich obsługa klienta jest dość słaba.
  2. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Inteligentne usługi oparte na sztucznej inteligencji dostosowane do każdego indywidualnego subskrybenta. Doskonałe narzędzia raportowania pomagające śledzić metryki i cele.
    Wady: Technologia jest nowa i jej skuteczność jest nieznana. Skalowanie cen staje się drogie przy dużych liczbach subskrybentów.
  3. Zalety: Podstawowy plan jest całkowicie darmowy. Wszystkie pakiety obejmują 14-dniowy okres darmowego próbowania.
    Wady: Płatności są przetwarzane tylko w dolarach amerykańskich. Jedyną formą kontaktu jest ogólny adres e-mailowy.
  4. Zalety: Nie wymagana wiedza techniczna. Proste narzędzia projektowania.
    Wady: Brak integracji z mediami społecznościowymi. Drogi z dużą listą subskrybentów.
  5. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Darmowe do pobrania i użytkowania. bardzo łatwe do opanowania.
    Wady: Nie ma dostępnych międzynarodowych szablonów. Trochę ograniczone pod względem ogólnego zakresu.
  6. Zalety: Świetne zarządzanie danymi. Dobra automatyzacja.
    Wady: Wymagana jest pewna konfiguracja. Mniej przydatne dla bardzo małych firm.
  7. Zalety: Bardzo łatwy w użyciu. Zauważalne korzyści.
    Wady: Nie bogaty w funkcje. Nieco ograniczone opcje.
  8. Zalety: Darmowe pobieranie. Prosty i bezpośredni.
    Wady: Ograniczone bezpłatne wyszukiwania. Niszowa publiczność.
  9. Zalety: Skrzynka odbiorcza bez reklam i środowiska pracy. Łatwo udostępniaj swoje dokumenty, kontakty i kalendarze.
    Wady: Jest niedrogi, ale nie wart swojej ceny, jeśli nie korzystasz codziennie z poczty e-mail. Pakiet startowy jest odpowiedni tylko dla ciężkich użytkowników lub mniejszych firm.
  10. Zalety: Zarządzanie pocztą e-mail jest pod Twoją kontrolą. Wybierz osoby lub usługi, które widzisz w swojej skrzynce odbiorczej. 3 sekcje poświęcone efektywnemu zarządzaniu pocztą e-mail. Pole „Odpowiedz później”.
    Wady: Bez przesuwania, aby przełączać się między Imoc, Feed i PaperTrail.
  11. Zalety: Bardzo elastyczny. Świetne plany cenowe.
    Wady: Trudny interfejs użytkownika. Nie proste.
  12. Zalety: Proste, ale potężne funkcje. Różnorodność subskrypcji.
    Wady: Brak darmowej wersji. Głównie dla właścicieli małych firm.
  13. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Adresy e-mail można znaleźć zbiorczo. Dostępna wtyczka Chrome dla większej wygody.
    Wady: Nie jest to bezpłatna usługa. Interfejs użytkownika wymaga pracy.
  14. Zalety: Nowoczesny interfejs. Opcja przekładania maila na później. Grupowanie wiadomości i ich przypinanie. Dodawanie przypomnień. Łatwa obsługa.
    Wady: Nie znaleziono.
  15. Zalety: Jasny i zorganizowany wygląd. Tryb pisma ręcznego. Przystosowane do różnych modeli. Szybkie otwarcie.
    Wady: Trochę za proste.
  16. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Integracja z innymi usługami Microsoft. Nowoczesny wygląd interfejsu. Stabilność działania od wielu lat.
    Wady: Niejasna wielkość skrzynki.
  17. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Prosty i przejrzysty interfejs. Najważniejsze funkcje GG. Integracja z radiem OpenFM. Można przesyłać pliki do innych osób.
    Wady: Interfejs mógłby być zdecydowanie ładniejszy.
  18. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Additional applications. Nieograniczona pojemność. Otwieranie wiadomości w kartach. Aplikacje zwiększające funkcjonalność.
    Wady: W darmowej wersji nie możemy pobierać lub przekierowywać wiadomości na inne konta. Z boku wyświetlane są banery reklamowe.
  19. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Jedna skrzynka odbiorcza. Przyjazny interfejs. Możliwość dodania wielu kont pocztowych.
    Wady: Czasami wolno działa. Obsługuje tylko dwa serwisy społecznościowe.
  20. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Duża pojemność skrzynki. Duże załączniki - do 25MB. Etykiety zamiast folderów. Użyteczne funkcje eksperymentalne w Laboratorium. Motywy graficzne. Nieustanny rozwój i nowe funkcjonalności.
    Wady: Algorytm Google skanuje treść emaili aby wyświetlić reklamy kontekstow.

Reklama