Reklama

Biznes i produktywność (432 programy)

  1. Zalety: Darmowe do użytku. Bogactwo zasobów.
    Wady: Przede wszystkim aplikacje Google. Skierowane do rozwoju aplikacji Google.
  2. Licencja
    Płatność
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Działa płynnie i skutecznie. Wiele przydatnych funkcji.
    Wady: Raczej wysoka cena detaliczna. Kilka brakujących funkcji.
  3. Zalety: Łatwe do stworzenia. organizować i monitorować projekty. Przyciągający interfejs użytkownika.
    Wady: Wiki może być prostsze. Proces wdrożenia i konfiguracji może być udoskonalony.
  4. Zalety: To jest zasilane przez bardzo niezawodnego dostawcę poczty elektronicznej. Aktualni użytkownicy programu Outlook nie będą potrzebowali dużo szkolenia.
    Wady: To nie jest kontrolowane ani utrzymywane przez Outlooka lub Microsoft. Staje się to kosztowne po zakończeniu darmowego okresu próbnego.
  5. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Darmowa opcja. Potężne sortowanie wyników.
    Wady: Bardziej odpowiednie dla większej objętości. Może stać się drogie.
  6. Zalety: Narzędzie współpracy odpowiednie dla małych firm reklamowych. Indywidualni użytkownicy zyskują dostęp do wielu narzędzi.
    Wady: To jest bardzo drogie dla zespołów składających się z więcej niż pięciu osób. Twój personel będzie wymagał godzin szkolenia.
  7. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Simple. easy-to-use interface. Templates simplify frequently repeated tasks.
    Wady: Niektóre funkcje niedostępne na wielu planach subskrypcyjnych. Integracja z niektórymi aplikacjami nie jest doskonała.
  8. Zalety: Proste i łatwe w użyciu. Przekazze Twoje pomysły w prosty sposób.
    Wady: Wymaga konta Google. Niektórzy mogą woleć sprawdzone narzędzia, takie jak PowerPoint.
  9. Zalety: Online Chart Tool jest darmowe do pobrania. Ten program obsługuje kilka różnych języków.
    Wady: Nie oferuje tak wielu opcji projektowych jak bardziej zaawansowane platformy. Nie ma dostępnej wersji dla użytkowników smartfonów.
  10. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Dostępne dla całego zespołu z dowolnego miejsca o każdej porze. Wypełniony mnóstwem przydatnych funkcji.
    Wady: Cena jest naliczana za użytkownika. tak drogie dla dużych projektów. Wymaga dostępu do internetu w celu synchronizacji informacji dla wszystkich.
  11. Zalety: Bardzo elastyczne. Łatwy w użyciu.
    Wady: Facebook-wyłączny. Wyniki nie są gwarantowane.
  12. Zalety: Rozległe narzędzia harmonogramowania i monitorowania do śledzenia pracowników. Otwarte zmiany pozwalają pracownikom ustawić własny harmonogram .
    Wady: Wymaga od pracowników zainstalowania na swoim telefonie do śledzenia lokalizacji. Plan płatności działa na zmiany godzinowe - kosztowny dla dużych projektów.
  13. Licencja
    Płatność
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Rozpocznij do końca przewodnik. Porównaj z konkurentami.
    Wady: Wciąż wymaga zaangażowania. Wiele podobnych rozwiązań jest dostępnych.
  14. Licencja
    Wersja testowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Integruje się z pakietem Google. Zaufana marka.
    Wady: Wiele konkurentów. Mniej przebiegu niż podobne aplikacje.
  15. Zalety: Wszystkie metryki można śledzić z centralnego portalu. Dostęp zdalny jest zapewniony.
    Wady: Aktualnie nie oferujemy darmowej wersji demonstracyjnej. Na stronie głównej witryny Ramco nie podano żadnych cen.
  16. Zalety: Przeszukiwanie prawie wszystkich narzędzi, których używasz w pracy. Funkcja wyszukiwania jest bardzo prosta i łatwa w użyciu.
    Wady: Tylko odpowiednie dla firm, które używają wielu różnych narzędzi. Powinno być brane pod uwagę tylko w przypadku problemów z wyszukiwaniem plików.
  17. Zalety: Simple. easy-to-use visual interface. Integration with GitHub.
    Wady: Niektóre funkcje niedostępne w planie darmowym. Nie ma aplikacji Android .
  18. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Utrzymuj spójny wizerunek swojej marki na różnych platformach dystrybucyjnych. To oferuje śledzenie użytkowników w czasie rzeczywistym.
    Wady: Musisz spróbować tego przed osądzeniem jego ROI. Głęboka personalizacja i profilowanie może nie pasować do Twojego biznesu.
  19. Zalety: Ogromny zakres funkcji. Bardzo stabilna i płynna platforma.
    Wady: Nie ma aplikacji mobilnych ani czatów. Może być dość kosztowne.

Reklama