Reklama

Biznes i produktywność (27 programy)

  1. Zalety: Darmowy w użyciu. Otwiera dokumenty Microsoft Office, w tym Word i Excel. Zawiera procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, menedżer prezentacji i program do rysowania. Dobra alternatywa dla pakietu Microsoft Office.
    Wady: Powolny w otwieraniu dokumentów i czasami może nie reagować. Za dużo przycisków i ustawień. Oparty głównie na Javie.
  2. Zalety: Profesjonalne narzędzia za darmo. Interfejs bardzo podobny do OpenOffice. Możliwości porównywalne do Microsoft Office. Kompatybilność z plikami ODT, DOC, XLS, PPT. Obsługa formatu PDF.
    Wady: Nie stwierdzono.
  3. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    mac
    Zalety: Wygląda i czuje się gładko. Łatwo obsługuje dokumenty MS Word. Świetne w obsłudze grafiki i tabel. Tanie do aktualizacji w porównaniu do zakupu MS Office. Ponad 60 szablonów. Integracja z iCloud.
    Wady: Lepiej kupić cały pakiet iWork, a nie samodzielną aplikację. Nie ma modułu sprawdzającego gramatykę.
  4. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    mac
    Zalety: Umożliwia zaawansowaną edycję tekstu. Szeroki wachlarz odczytywanych formatów. Eksport do PDF.
    Wady: Niedopracowany system aktualizacji automatycznych. Nieciekawy wygląd.
  5. Zalety: Umożliwia jednoczesne uruchamianie aplikacji Windows/Linux i Mac. Bezproblemowa integracja. Dostępna pełna 14-dniowa wersja próbna. Świetny zespół wsparcia.
    Wady: Nie można ponownie wykorzystać sformatowanego miejsca na dysku twardym. Brak obsługi DirectX 11. Nie tak niezawodny jak bootcamp. Nie działa na 32-bitowym procesorze.
  6. Zalety: Łatwe dodawanie tematów i powiązanych elementów. Wiele adnotacji do wyboru. Darmowy w użyciu.
    Wady: Pasek adnotacji jest bardzo zatłoczony. Wiele adnotacji nie jest szczególnie użytecznych.
  7. Zalety: Darmowe, wydajne oprogramowanie do robienia notatek z wieloma funkcjami edycji. Oznaczanie, śledzenie i sortowanie notatek jest proste. Twórz kopie zapasowe notatek w chmurze, aby pobierać je na wiele urządzeń. Obsługuje wiele różnych formatów dokumentów.
    Wady: Wykrywanie pisma ręcznego nie jest tak dobre, jak konkurencja, taka jak Notability. Aktualne aktywne otwarte notebooki nie są synchronizowane z różnymi urządzeniami. Mniej funkcji formatowania niż edytory dokumentów, takie jak Microsoft Word. W szczególności brakuje możliwości sortowania dokumentów w sekcji według daty.
  8. Zalety: Jedna platforma cyfrowa dla wszystkich Twoich danych. Integruje się z dowolnym oprogramowaniem zewnętrznym. Konsoliduje wszystkie moduły PIM/MDM, CMS, DAM i eCommerce. Framework zbudowany z elastycznością.
    Wady: Wtyczki są trudne do znalezienia w sieci.
  9. Zalety: Czysty i łatwy w użyciu. Powiadomienie o ruchu cen na żywo. Oferuje elastyczne techniki handlu akcjami. Handel po godzinach pracy i przed rynkiem.
    Wady: Funkcja alarmu może być błędna. Schemat kolorów wymaga pracy. Brak platformy internetowej. Aktualizacje mogą powodować sporadyczne usterki.
  10. Zalety: Uniwersalność. Stabilne działanie. Bezpieczeństwo.
    Wady: Niezbyt ładny wygląd interfejsu.
  11. Zalety: Utwórz stronę internetową za darmo. Uzyskaj dostęp do różnych konfigurowalnych opcji i narzędzi. Wbudowany edytor obrazów. Śledź statystyki odwiedzających.
    Wady: Brak opcji przywracania. Dostosowanie funkcji „przeciągnij i upuść” jest ograniczone.
  12. Zalety: Funkcje trybu czytania. Szyfrowanie hasła. Funkcja zapisywania historii adnotacji. UI zlokalizowany na kilka języków.
    Wady: Darmowa wersja nie oferuje pełnego dostępu. Funkcja TTS może być nieco błędna. Brak okresu próbnego w celu przetestowania funkcji wersji płatnej. Brak odpowiednich instrukcji/pliku pomocy.
  13. Zalety: Bardzo prosty w użyciu. Łatwa rejestracja. Świetne rozpoznawanie daty. Dostępne są również aplikacje mobilne online.
    Wady: Niewielkie wsparcie. Wiele cech niezbyt oczywistych. Brak powiadomień w wersji podstawowej.
  14. Zalety: Mnóstwo poprawek. Instalacja nie jest trudna. Wprowadza zmiany w niemal wszystkich narzędziach pakietu Microsoft Office.
    Wady: Przydatny tylko dla osób korzystających z pakietu Microsoft Office 2008. Nie ma znaczenia dla bezpieczeństwa oprogramowania Microsoft Office.
  15. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    mac
    Zalety: Konfigurowalne zakładki. Karty oznaczone kolorami. Ustaw alarmy i przypomnienia. Dołącz notatki do zadań.
    Wady: Nie można oznaczać ani oflagować e-maili. Żadnego mrocznego więcej ani innych motywów. Nowo dodane listy są umieszczane na dole zamiast na górze.
  16. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    mac
    Zalety: Wirtualizacja na różnych platformach. Bezpieczeństwo adaptacyjne. Zmniejsz zużycie systemu i koszty eksploatacji.
    Wady: Wysokie zużycie przepustowości. Zbyt złożona platforma. Więcej funkcji dostępnych przy zakupie.
  17. Zalety: Przydatne skróty klawiszowe. Wysoka przenośność.
    Wady: Funkcje Collab mogą być kłopotliwe. Światło składowe.

Reklama