Reklama

Biznes i produktywność (238 programy)

  1. Zalety: Z łatwością twórz aplikacje Access z szablonów. Dostęp do aplikacji działa jak SharePoint. Udostępnij dane w usłudze SkyDrive w chmurze. Można zaimportować pliki programu Access 2010 i Excel.
    Wady: Usunięto niektóre projekty zapytań i Kreator rozbudowy. Mniejsza koncentracja na tradycyjnych bazach danych.
  2. Zalety: Integracja płynna z innymi aplikacjami Office. Variedad de plantillas y herramientas de diseño. Opcje zaawansowanej współpracy w czasie rzeczywistym.
    Wady: Wymaga subskrypcji, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji.
  3. Zalety: Wielki wybór narzędzi do obliczeń. Możliwość tworzenia wykresów i diagramów. Permite el trabajo colaborativo - Pozwala na współpracę. W ciągłej aktualizacji.
    Wady: Krzywa uczenia się wysoka.
  4. Zalety: Interfejs intuicyjny i nowoczesny. Integracja z OneDrive i innymi aplikacjami Microsoftu odbywa się płynnie. Herramientas avanzadas para análisis y presentaciones.
    Wady: Ilość opcji niektórych aplikacji może przytłaczać.
  5. Zalety: Prosta obsługa. Działa z kilkoma typami plików.
    Wady: Nie znaleziono.
  6. Zalety: Bardzo łatwo się z tym uporać. Działa płynnie w tle.
    Wady: Tylko okres próbny jest bezpłatny. Nieco ograniczony w swoim zakresie.
  7. Zalety: Lekki.
    Wady: Kilka zaawansowanych opcji.
  8. Zalety: Bardzo wygodny interfejs. Możliwość wprowadzenia własnych ustawień domyślnych. Raporty graficzne.
    Wady: Nie znaleziono.
  9. Zalety: Rozwiązuje problemy z działaniem pakietu. Nie trzeba instalować poprzednich edycji Service Pack.
    Wady: Nie wykryto.
  10. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    windows
    Zalety: Duże możliwości dostosowania wyglądu. Bardzo minimalistyczny interfejs. Spawdzanie pisowni. Brak konieczności instalacji - wersja pendrive.
    Wady: Brak możliwości dodawania grafik.
  11. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    windows
    Zalety: Duże możliwości dostosowania wyglądu. Bardzo minimalistyczny interfejs. Spawdzanie pisowni.
    Wady: Brak możliwości dodawania grafik.
  12. Zalety: Filtry podstawowe i zaawansowane. Obsługa planowania pobierania plików. Zgodny z Hotmail, GMail, Yahoo! i konta POP.
    Wady: Nieudokumentowane.
  13. Zalety: Ulepszone wzornictwo w interfejsie "wstążki". Doskonała nowa wersja Outlooka. Ładne wbudowane narzędzia do edycji obrazu. Obsługa filmów w programie PowerPoint i mini-wykresów w programie Excel. Zwiększona wydajność i użyteczność.
    Wady: Brak warty wspomnienia.
  14. Zalety: Wysoce konfigurowalny. Może eksportować i importować dane w różnych formatach. Idealnie zintegrowany z pulpitem.
    Wady: Nie synchronizuje się z innymi kalendarzami. Brak obsługi alarmów.
  15. Zalety: Prosta obsługa. Lepsza wydajność komputera. Wersja portable dla pendrive.
    Wady: Mało funkcji.
  16. Zalety: Profesjonalne narzędzia za darmo. Interfejs bardzo podobny do OpenOffice. Możliwości porównywalne do Microsoft Office. Kompatybilność z plikami ODT, DOC, XLS, PPT. Obsługa formatu PDF.
    Wady: Nie stwierdzono.
  17. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    windows
    Zalety: Lekki. Łatwa obsługa. Funkcja zrzutu.
    Wady: Brakuje niektórych funkcji.

Reklama