Reklama

Plany i kalendarze (39 programy)

  1. Licencja
    Płatność
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Darmowe do użytku. Rozmawiaj bezpośrednio w kalendarzu.
    Wady: Wersja darmowa jest ograniczona. Wymagana subskrypcja dla dużej ilości klientów.
  2. Zalety: Bardzo polerowane i dobrze zaokrąglone narzędzie czasowe. Analizy są bardzo łatwe do zrozumienia.
    Wady: Cena jest zdecydowanie zbyt wysoka jak na cyfrowy timer. Brakuje odpowiednich opcji dostosowania dla różnych branż.
  3. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Duża liczba narzędzi i funkcji. Ogromna baza danych słów kluczowych.
    Wady: Może być trudno znaleźć to, czego potrzebujesz. Trochę przytłaczające czasami.
  4. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Wypełniony funkcjami. Może obsługiwać wiele odbiorców.
    Wady: Dodatkowa opłata za uwierzytelnienie telefoniczne. Ograniczony okres bezpłatnej próby.
  5. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Darmowe pobieranie i używanie. Pełen funkcji.
    Wady: Nie jest kompatybilny ze wszystkimi platformami. Kilka błędów w systemie.
  6. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Wykonane na zamówienie dla projektów SEO i marketingowych. Pomaga śledzić wskaźniki internetowe i reklamowe.
    Wady: Interpretacja danych wymaga sporych umiejętności. Wymaga zaangażowania personelu i częstego użytkowania.
  7. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Może to być łatwiejsze niż próba zarządzania przez telefon. Niech automatycznie zbiera informacje o pracownikach.
    Wady: Nie oferuje niczego, czego nie oferują inne narzędzia zarządzania. Personel będzie potrzebował szkolenia, zanim będzie w stanie go używać.
  8. Zalety: Użytkownicy mogą wypróbować BrightLocal przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Bardziej ukierunkowane rozwiązanie dla potrzeb lokalnego SEO.
    Wady: Nieodpowiednie dla firm działających na poziomie regionalnym. Ten program nie jest modułowy pod względem ogólnego projektu.
  9. Zalety: Edycja społecznościowa tego pakietu jest dostępna do pobrania za darmo. Funkcjonalność przeciągnij i upuść jest idealnym rozwiązaniem dla początkujących.
    Wady: Wersja darmowa jest związana z surowymi ograniczeniami dotyczącymi przechowywania. Loga firmowe są oferowane tylko w wersji premium.
  10. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Prosty interfejs klawiszy. Solidne opcje współpracy.
    Wady: Interfejs nie jest zbyt atrakcyjny. Opanowanie Checkvist zajmuje trochę czasu.
  11. Licencja
    Subskrypcja
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Doceń każde uznanie, świętowanie i osiągnięcia zawodowe swoich pracowników. Ustal własne zasady i kwalifikacje. Współpraca z Amazon Business. Wysyła automatyczne pozdrowienia do pracowników.
    Wady: Straszna funkcja wyszukiwania. Kłopotliwa nawigacja między kategoriami.
  12. Zalety: Wiele kalendarzy i widoków. Łatwy w użyciu. Udostępniaj i uzyskuj dostęp do kalendarzy innych osób.
    Wady: Brak rewolucyjnych funkcji. Funkcja przypomnienia nie jest świetna.
  13. Licencja
    Płatność
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Wspiera urządzenia mobilne. Dość proste w użyciu.
    Wady: To nie jest za darmo. Nie korzysta z metodyki Agile lub Waterfall.
  14. Zalety: Darmowe dla użytkowników ograniczonych. Bardzo łatwe w użyciu.
    Wady: Nie posiada funkcji budżetowania. Kilka problemów z szablonem.
  15. Zalety: Prostota i użyteczność. Minimalizm. Zawsze pod ręką.
    Wady: Brak widoku tygodniowego.
  16. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Łączy kreator harmonogramu z zegarem czasu. Miesięczny koszt już od 1 USD za użytkownika.
    Wady: Nie darmowy. Bardzo małe firmy mogą uznać to za niepotrzebne.
  17. Zalety: Kalendarz dostępny zawsze online. Kalendarz na wiele lat do przodu. Czas światowy.
    Wady: Nie znaleziono.
  18. Zalety: Wizualizacje są bardzo łatwe do zrozumienia. Możesz pozyskać informacje o swoich konkurentach.
    Wady: To staje się kosztowne po zakończeniu darmowego okresu próbnego. To jest podatne na popełnianie powtarzających się błędów.
  19. Zalety: Informacje, które zbiera, są często istotne i dobrze przedstawione. Ich sugestie pasują początkującym i średnio zaawansowanym webmasterom.
    Wady: Nawet ich najtańsze plany są bardzo drogie. Będziesz potrzebował zespołu do wdrożenia sugerowanych zmian.

Reklama