Znana sieć fastfoodów zamierza zwiększyć swoją obecność na rynku aplikacji i nowych technologii. W tym celu McDonald’s zatrudnił nową pracownicę, Julię Vander Ploeg, która odpowiedzialna będzie za tworzenie nowych cyfrowych produktów dla tej firmy. Za tą nudną z pozoru informacją biznesową kryją się ciekawe rzeczy. Na początek McDonald’s chce wydać globalną aplikację do zamawiania jedzenia do domu klienta.
Taka aplikacja już istnieje, ale działa w ramach testu tylko w mieście Columbus. Najwidoczniej pomysł ten sprawdził się na tyle, że w firmie postanowiono rozszerzyć akcję na skale globalną. Aplikacja McDonald’s do zamawiania jedzenia to całkiem naturalny pomysł do rozszerzenia działalności i spopularyzowanie marki.
Ciekawiej jednak brzmi pomysł stworzenia aplikacji muzycznej, którą w planach mają szefowie firmy. Wspomniana już Julia Vander Ploeg ma być odpowiedzialna za opracowanie planu rozwoju firmy w przemyśle rozrywkowym. Jednym z jego punktów ma być właśnie stworzenie programu lub serwisu, który oferowałby klientom McDonald’s muzykę lub inne tego typu treści. Brzmi egzotycznie, ale jeśli firma zaoferuje słuchaczom muzykę lepszej jakości niż jedzenie, które serwują, to czemu nie?
Źródło: CNBC
Powiązane programy:
McDonalds Polska na Androida
McDonalds Polska na iOS-a
Zobacz także:
YouTube Music Key to nowy serwis Google do słuchania muzyki. Zobacz ceny i zdjęcia
Aktualizacja Spotify dla iOS-a dodaje korektor dźwięku
Obserwuj @PawelKanski na Twitterze