Artykuł
Autoodtwarzanie wideo na Facebooku czyli reklamy nadchodzą!


- 13 września 2013
- Zaktualizowany: 6 marca 2024 15:28

Facebook wprowadza dosyć kontrowersyjną zmianę. Wkrótce każde wideo, które zostanie wgrane do Facebooka, będzie się automatycznie odtwarzało podczas przeglądania aktualności na portalu. Filmy będą na szczęście wyciszone, dopóki nie klikniemy na konkretne wideo – wtedy będzie można obejrzeć je na pełnym ekranie, także z dźwiękiem. Autoodtwarzanie ma działać tylko dla wideo, które zostało wgrane przez Facebook, nie dotyczy więc filmów z YouTube lub Vimeo. Czemu ma służyć taka funkcja?
Tym sposobem Facebook chce “oswoić” użytkowników z reklamami wideo, które mają się pojawić wkrótce na portalu. Pisaliśmy już o tym kilka tygodni temu. Reklamy w postaci krótkich filmów mogą trwać po 15 sekund i pojawią się maksymalnie 3 razy dziennie dla każdego użytkownika. Facebook chce zarobić 2,5 miliona dolarów na … jednym takim spocie. Mark Zuckerberg jest więc na pewno zdeterminowany by zmianę wprowadzić.Oznacza to duuuuuży wpływ do kasy firmy.
Co ciekawe – może to być też furtka do wprowadzenia opłat dla osób, którzy nie chcą oglądać reklam na swoim profilu. Może więc Facebook wprowadzi także abonament za korzystanie z serwisu. Która opcja wydaje się Wam lepsza – darmowa z reklamami, czy płatna, ale bez irytujących filmów?
Powiązane artykuł:
- Więcej Instagrama w Facebook Home
- Facebook wprowadzi reklamy wideo do naszego strumienia aktywności
- Instagram: 150 milionów użytkowników. Czas na reklamy!
Również może Cię zainteresować
- Nowiny
Jak utworzyć konto na Disney+ z Polski w 2023 roku
Czytaj więcej
- Tips & Tricks
Jak szyfrować pliki Word, Excel i Powerpoint w Microsoft Office
Czytaj więcej
- Artykuł
Trzy innowacyjne aplikacje na iOS, które tchną życie w pocztę e-mail!
Czytaj więcej
- Tips & Tricks
Jak dodać nowego administratora strony na Facebooku
Czytaj więcej
- Artykuł
9 przerażających aplikacji do zdjęć i filmów, którymi przestraszysz znajomych nie tylko w Halloween
Czytaj więcej
- Artykuł
Co można, a czego nie można publikować w Google Play?
Czytaj więcej