Reklama

Audio (274 programy)

  1. Zalety: Prosty i schludny interfejs użytkownika. Zmienia wysokość głosu użytkownika. Integracja z aplikacjami VoIP. Obsługuje pliki WAV.
    Wady: Brak systemów bezpieczeństwa.
  2. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    android
  3. Zalety: Łatwy w przechowywaniu. Niskie wymagania systemowe. Prosty interfejs. Posiada wyszukiwarkę.
    Wady: Zawiera reklamy. Bibliotece brakuje wszechstronności. Interfejs zawiera błędy gramatyczne. Nie pozwala na rozległe odkrywanie muzyki.
  4. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    android
    Zalety: Karaoke zawsze i wszędzie. Wiele piosenek. Integracja z Facebookiem i Twitterem. Mix karaoke i sieci społecznościowej.
    Wady: Członkostwo VIP wymagane dla większej liczby piosenek. Niezbyt aktywna społeczność.
  5. Zalety: Znane i niszowe radiostacje. Możliwość określenia artysty i gatunku muzycznego. Prosta nawigacja.
    Wady: Problemy z płynnością działania.
  6. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    android
    Zalety: Zintegrowany odtwarzacz mp3. Zapisuj i przesyłaj pliki z karty SD.
    Wady: Trudne w użyciu z dużymi plikami. Nie można wysłać zapisanych plików na inne urządzenia.
  7. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    android
    Zalety: Słuchaj tysięcy muzycznych stacji radiowych i podcastów. Szeroki zbiór kategorii rozrywki audio. Swobodnie słuchać. Pobierz do słuchania offline.
    Wady: Zawiesza się i zawiesza za każdym razem, gdy czytasz artykuł.
  8. Zalety: Bardzo prosty w obsłudze. Pozwala na stream na żywo lub puszczanie później. Konsola Livechat. Zawiera statystyki. Pozwala łatwo dzielić się transmisją.
    Wady: Za mało efektów dźwiękowych. Brak narzędzi do post-produkcji.
  9. Licencja
    Płatność
    Język
    Angielski
    Platforma
    android
    Zalety: Szybka prędkość konwersji. Obsługuje główne formaty wejściowe. Możliwość konfiguracji formatów wyjściowych. Zapisz ustawienia dźwięku.
    Wady: Zawiera mnóstwo błędów. Reklamy pojawiają się w większości podejmowanych przez Ciebie działań.

Reklama