Twitter nie boi się eksperymentowania i próbowania nowych funkcji. Informowaliśmy Was już o testowaniu nowego wyglądu profilów oraz podpowiedziach dotyczących interesujących wydarzeń w naszej okolicy. Teraz testowana jest opcja informowania o tym, ile osób widziało naszego posta.
Podobna opcja jest już dostępna dla tych, którzy zarządzają profilami firmowymi i prowadzą w tej sieci społecznościowej kampanie reklamowe. Jednak widoczność danych ograniczona jest dla użytkowników anglojęzycznych i dostępna tylko w Irlandii, Kanadzie, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Natomiast testowana obecnie opcja dotyczy zwykłych użytkowników.
Taka funkcja może dać nam pewne pojęcie o tym, jak realnie przekłada się liczba osób które nas śledzi na to ile osób faktycznie czyta nasze tweety. Nie jest bowiem żadną tajemnica, że na Twitterze dosyć łatwo uzyskać dużą liczbę osób śledzących nasz profil. Gorzej jest z ich zaangażowaniem, bo trudno powiedzieć ile osób naprawdę nas czyta.
Ponieważ to tylko testy, trudno jest nam orzec czy taka opcja pojawi się wkrótce na stałe i czy będzie dostępna dla wszystkich użytkowników na całym świecie. Twitter testuje naprawdę dużo różnorakich opcji, ale tylko niewielka część z nich ma szansę na stałe trafić do funkcji mikrobloga.
Przy okazji warto wspomnieć, że Twitter zamyka swoja usługę Twitter Music, która służyła do odkrywania trendów muzycznych. Jej popularność była naprawdę mała, więc najwyraźniej postanowiono, że nie warto dalej w nią inwestować.
Jeśli chcecie dowiedzieć się jak pisać by Wasze posty były chętnie czytane, zobaczcie nasz artykuł: jak pisać na Twitterze, aby nie zanudzić innych.
Zobacz też:
- Moda na Snapchat się rozprzestrzenia, Instagram i Twitter naśladują swojego rywala
- 6 powodów dla których warto zacząć korzystać z Twittera
Źródło: TheVerge