Reklama

Mailing do klientów (324 programy)

  1. Licencja
    Wersja testowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    windows
  2. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    windows
    Zalety: Poprawia wyszukiwanie w Outlooku. Czysty, atrakcyjny design.
    Wady: Zbyt skomplikowane. Brakuje zalet konkurencji.
  3. Zalety: Dokonaj zemsty na marketerach stosujących zimne e-maile. Może być używany w Gmailu. Wymaga tylko jednego kliknięcia, aby użyć. Unikalny sposób na zapobieganie otrzymywaniu wiadomości spamowych.
    Wady: Możliwe złośliwe użycie.
  4. Zalety: Łatwe w użyciu i konfiguracji listy kontaktów. Obsługuje nieograniczoną liczbę kontaktów.
    Wady: Only supports HTML and Text. No way to import web contacts. No way to clearly see rejected items.
  5. Zalety: Przenośny. Umożliwia użytkownikom dostęp do sklepów MAPI. Zapewnia kanoniczne próbki do rozwoju MAPI. Pozwala użytkownikom edytować ustawienia sklepów MAPI.
    Wady: Podstawowy interfejs. Nie przeznaczony dla początkujących. Mały błąd może całkowicie zniszczyć dane Twojej skrzynki pocztowej.
  6. Zalety: Prosty interfejs użytkownika. Łatwa instalacja. Potrafi wyodrębnić plik DAT. Dostępny w kilku językach.
    Wady: Pliki pomocy wymagają połączenia online.
  7. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    windows
  8. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    windows
    Zalety: Wdraża różne automatyczne filtry spamu. Obsługuje różne protokoły. Otwarte źródło. Niezależny od platformy.
    Wady: Trudne w konfiguracji i utrzymaniu dla początkujących.
  9. Licencja
    Wersja testowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    windows
  10. Licencja
    Wersja testowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    windows
  11. Licencja
    Wersja testowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    windows
  12. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    windows

Reklama