Reklama

Biznes i produktywność (238 programy)

  1. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    windows
    Zalety: Profesjonalne narzędzia za darmo. Interfejs bardzo podobny do OpenOffice. Możliwości porównywalne do Microsoft Office. Kompatybilność z plikami ODT, DOC, XLS, PPT. Obsługa formatu PDF.
    Wady: Nie znaleziono.
  2. Zalety: Integracja płynna z innymi aplikacjami Office. Variedad de plantillas y herramientas de diseño. Opcje zaawansowanej współpracy w czasie rzeczywistym.
    Wady: Wymaga subskrypcji, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji.
  3. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    windows
    Zalety: Umożliwia zaawansowaną edycję tekstu. Szeroki wachlarz odczytywanych formatów. Eksport do PDF.
    Wady: Niedopracowany system aktualizacji automatycznych. Nieciekawy wygląd.
  4. Zalety: El Autoguardado actualiza los cambios en el documento en pocos segundos.Polish translation: Automatyczne zapisywanie aktualizuje zmiany w dokumencie w kilka sekund. Nowe funkcje współpracy, takie jak współautorstwo. Narzędzie wyszukiwania bardziej inteligentne i szybkie. Poprawki w interfejsie programu.
    Wady: Zapamiętywanie skrótów nadal jest trudne. Proces dodawania filmów do prezentacji może być szybszy. Brakuje samouczków, które pomogłyby początkującym użytkownikom. Wariacja animacji i przejść nadal jest dość ograniczona.
  5. Zalety: Łatwy w użyciu. Otwórz dowolny plik PDF, zachowując jego format. Permite añadir comentarios y rellenar formularios - Pozwala na dodawanie komentarzy i wypełnianie formularzy. Integracja z chmurą Adobe Cloud.
    Wady: Nie można edytować ani konwertować dokumentów. Może być ograniczone.
  6. Zalety: Wielki wybór narzędzi do obliczeń. Możliwość tworzenia wykresów i diagramów. Permite el trabajo colaborativo - Pozwala na współpracę. W ciągłej aktualizacji.
    Wady: Krzywa uczenia się wysoka.
  7. Zalety: Integracja z innymi usługami Microsoftu. Synchronizacja między urządzeniami. Proszę podać polskie tłumaczenie tych zdań, zachowując tagi HTML: Gran seguridad.Wysokie bezpieczeństwo. Posiada narzędzia do współpracy.
    Wady: Puede resultar muy complejo. Problemy z wydajnością na niektórych urządzeniach.
  8. Licencja
    Wersja testowa
    Język
    Polski
    Platforma
    windows
    Zalety: Funkcja OCR. Prosta obsługa. Możliwość dodawania komentarzy i obiektów graficznych.
    Wady: Część opcji dostępna odpłatnie.
  9. Zalety: Herramientas zaawansowane do edycji i formatowania. Integracja płynna z innymi usługami Microsoftu. Funkcja współpracy w czasie rzeczywistym.
    Wady: Wymaga pewnej adaptacji dla nowych użytkowników środowiska Office.
  10. Zalety: Standardowe oprogramowanie dla każdego miejsca pracy. Wprowadza dalsze ulepszenia do ustalonych programów. Jednorazowy zakup do pełnego życia. Rozszerzona ochrona.
    Wady: Niektóre programy nie będą przydatne dla użytkowników prywatnych. Może być mylące, jeśli jesteś przyzwyczajony do poprzednich wersji. Nie będzie otrzymywać miesięcznych aktualizacji. Nieobsługiwane przez Microsoft Cloud.
  11. Zalety: Skuteczny i prosty w obsłudze.
    Wady: Odzyskuje hasło tylko do aktualnej bazy. Nie działa po reinstalacji Windows.
  12. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    windows
    Zalety: Lekki. Łatwa obsługa. Funkcja zrzutu.
    Wady: Brakuje niektórych funkcji.
  13. Zalety: Interfejs intuicyjny i łatwy w użyciu. Wydajność płynna i szybka. Integracja efektywna z innymi platformami i usługami. Wielość narzędzi i opcji.
    Wady: Koszt początkowy może być wysoki dla niektórych użytkowników.
  14. Zalety: Błyskawiczna instalacja. Ergonomiczny interfejs. Bardzo ładny wygląd. Szybki i lekki.
    Wady: Tylko cztery podstawowe aplikacje.
  15. Zalety: Wyniki profesjonalne. Interfejs bardzo intuicyjny. Możliwość tworzenia prezentacji zdalnych. Nowa funkcja widoku moderatora. Integracja z narzędziami do współpracy. Tylko używa zasobów systemowych.
    Wady: Istnieją nowsze wersje programu PowerPoint. Es recomendable optar por Microsoft 365.
  16. Zalety: Pełny pakiet biurowy. Intuicyjny ekran startowy. Kompatybilny z formatami Microsoft Office.
    Wady: Brak poważnych nowości. Powolny start każdej z aplikacji.
  17. Zalety: Szybkie otwieranie plików PDF. Komplet funkcji. Zapis dokumentów w chmurze. Eksport do TXT.
    Wady: Interfejs bez innowacji. Instrukcja dostępna jedynie online.
  18. Zalety: Prosty w obsłudze i bardzo pożyteczny. Działa ze wszystkimi programami zdolnymi drukować dokumenty.
    Wady: Brzydki interfejs. Intalacja języka polskiego mogłaby być łatwiejsza.
  19. Zalety: Z łatwością twórz aplikacje Access z szablonów. Dostęp do aplikacji działa jak SharePoint. Udostępnij dane w usłudze SkyDrive w chmurze. Można zaimportować pliki programu Access 2010 i Excel.
    Wady: Usunięto niektóre projekty zapytań i Kreator rozbudowy. Mniejsza koncentracja na tradycyjnych bazach danych.
  20. Zalety: Przydatne skróty klawiszowe. Wysoka przenośność.
    Wady: Funkcje Collab mogą być kłopotliwe. Światło składowe.

Reklama