Reklama

Mailing do klientów (6 programy)

  1. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Prosty i przejrzysty interfejs. Najważniejsze funkcje GG. Integracja z radiem OpenFM. Można przesyłać pliki do innych osób.
    Wady: Interfejs mógłby być zdecydowanie ładniejszy.
  2. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Duża pojemność skrzynki. Duże załączniki - do 25MB. Etykiety zamiast folderów. Użyteczne funkcje eksperymentalne w Laboratorium. Motywy graficzne. Nieustanny rozwój i nowe funkcjonalności.
    Wady: Algorytm Google skanuje treść emaili aby wyświetlić reklamy kontekstow.
  3. Zalety: Jasny i zorganizowany wygląd. Tryb pisma ręcznego. Przystosowane do różnych modeli. Szybkie otwarcie.
    Wady: Trochę za proste.
  4. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Additional applications. Nieograniczona pojemność. Otwieranie wiadomości w kartach. Aplikacje zwiększające funkcjonalność.
    Wady: W darmowej wersji nie możemy pobierać lub przekierowywać wiadomości na inne konta. Z boku wyświetlane są banery reklamowe.
  5. Zalety: Nowoczesny interfejs. Opcja przekładania maila na później. Grupowanie wiadomości i ich przypinanie. Dodawanie przypomnień. Łatwa obsługa.
    Wady: Nie znaleziono.
  6. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    web-apps
    Zalety: Integracja z innymi usługami Microsoft. Nowoczesny wygląd interfejsu. Stabilność działania od wielu lat.
    Wady: Niejasna wielkość skrzynki.

Reklama