Reklama

Biznes i produktywność (93 programy)

  1. Zalety: Darmowy w użyciu. Otwiera dokumenty Microsoft Office, w tym Word i Excel. Zawiera procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, menedżer prezentacji i program do rysowania. Dobra alternatywa dla pakietu Microsoft Office.
    Wady: Powolny w otwieraniu dokumentów i czasami może nie reagować. Za dużo przycisków i ustawień. Oparty głównie na Javie.
  2. Zalety: Profesjonalne narzędzia za darmo. Interfejs bardzo podobny do OpenOffice. Możliwości porównywalne do Microsoft Office. Kompatybilność z plikami ODT, DOC, XLS, PPT. Obsługa formatu PDF.
    Wady: Nie stwierdzono.
  3. Licencja
    Płatność
    Język
    Polski
    Platforma
    mac
    Zalety: Niskie zużycie zasobów. Integracja z SkyDrive i SharePoint. Szeroki wybór szablonów. Outlook. Integracja z Mac OS X. Możliwość pracy zespołowej.
    Wady: Brak wersji 64-bit. Brak OneNote. Edycja dla użytkowników domowych i studentów nie posiada programu Outlook.
  4. Zalety: Standardowe oprogramowanie dla każdego miejsca pracy. Wprowadza dalsze ulepszenia do ustalonych programów. Jednorazowy zakup do pełnego życia. Rozszerzona ochrona.
    Wady: Niektóre programy nie będą przydatne dla użytkowników prywatnych. Może być mylące, jeśli jesteś przyzwyczajony do poprzednich wersji. Nie będzie otrzymywać miesięcznych aktualizacji. Nieobsługiwane przez Microsoft Cloud.
  5. Zalety: Bardzo ładny i intuicyjny interfejs. Duża ilość szablonów. Keynote tworzy niesamowite prezentacje.
    Wady: Mała ilość polskich czcionek. Problemy z kompatybilnością niektórych dokumentów Microsoft Office.
  6. Zalety: Dane raz wprowadzone można wykorzystać w innych fakturach. Możliwość dodawania logo i podpisu. Wygląd faktur jest bardzo ładny.
    Wady: Faktury można wystawiać tylko w PLN.
  7. Zalety: Bogate możliwości personalizacji. Wysoki poziom bezpieczeństwa.
    Wady: Problemy z obsługą etykiet przy połączeniach z kontami przez IMAP.
  8. Zalety: Bardzo dobra obsługa PDF. Ładny interfejs. Dużo funkcji dodatkowych.
    Wady: Duży rozmiar i zużycie zasobów komputera. Powolne uruchamianie.
  9. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    mac
    Zalety: Wygląda i czuje się gładko. Łatwo obsługuje dokumenty MS Word. Świetne w obsłudze grafiki i tabel. Tanie do aktualizacji w porównaniu do zakupu MS Office. Ponad 60 szablonów. Integracja z iCloud.
    Wady: Lepiej kupić cały pakiet iWork, a nie samodzielną aplikację. Nie ma modułu sprawdzającego gramatykę.
  10. Zalety: Przydatne skróty klawiszowe. Wysoka przenośność.
    Wady: Funkcje Collab mogą być kłopotliwe. Światło składowe.
  11. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    mac
    Zalety: Umożliwia zaawansowaną edycję tekstu. Szeroki wachlarz odczytywanych formatów. Eksport do PDF.
    Wady: Niedopracowany system aktualizacji automatycznych. Nieciekawy wygląd.
  12. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    mac
    Zalety: Łatwy w użyciu. Obsługuje szeroki zakres języków. Obsługuje zdalne ediiting. Wtyczki rozszerzają funkcjonalność.
    Wady: Nie pozwala na wstawianie treści multimedialnych. Może wydawać się ograniczony bez wtyczek.
  13. Licencja
    Darmowa
    Język
    Polski
    Platforma
    mac
    Zalety: Nareszcie PIT na Macu. Zawier odpowiednie ustawy. Pozwala wysłać zeznanie przez Internet.
    Wady: Brak kreatora, dane należy wpisywać ręcznie.
  14. Zalety: Łatwy w użyciu. Darmowa rejestracja. Obsługuje wiele krajów. Ma stronę internetową do tworzenia kopii zapasowych usługi aplikacji.
    Wady: Miesięczna opłata. Automatycznie usuwa wysłane elementy co dwa tygodnie lub co miesiąc. Komunikaty o błędach pojawiają się od czasu do czasu. Może nie działać ze wszystkimi faksami odbiorców.

Reklama