Reklama

Mailing do klientów (82 programy)

  1. Zalety: Prostota obsługi. Dobra integracja z programem Mozilla Thunderbird.
    Wady: Brak.
  2. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    mac
    Zalety: Automatyczne wysyłanie wiadomości ze skrzynki nadawczej.
    Wady: Jedynie podstawowe funkcje.
  3. Zalety: System można uruchomić bezpośrednio z kopii zapasowej. Umożliwia cykliczne kopiowanie. Pozwala zapisywać kopie na iPodzie.
    Wady: Nie znaleziono.
  4. Zalety: Spark ułatwia kategoryzację określonych e-maili w oparciu o temat lub ich wagę. Pobranie tego pakietu e-mail jest bezpłatne.
    Wady: Podczas tworzenia wiadomości e-mail nie jest dostępny domyślny format. Podczas tworzenia wiadomości e-mail nie jest dostępny domyślny format.
  5. Zalety: Naprawia problemy ze stabilnością.
    Wady: -.
  6. Zalety: Dobry czytnik kanałów. Importuj i eksportuj książkę adresową. Utwórz filtry. Dodatki do Thunderbirda. Znajdź podczas pisania.
    Wady: Może być niestabilny.
  7. Licencja
    Wersja testowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    mac
    Zalety: Pokazuje tylko najważniejsze elementy poczty. Przyciski dają dostęp do wszystkiego w Mail. Pozwala skonfigurować skróty klawiszowe. Zmień rozmiar okna poczty na dowolny rozmiar.
    Wady: Pokazuje tylko nowe wiadomości.
  8. Zalety: Szybkie sterowanie gestami. Przejrzysty interfejs. Dobre zarządzanie e-mailami.
    Wady: Tylko dla Gmail i iCloud. Wymaga przyzwyczajenia.
  9. Zalety: Tylko 9,95 USD. Dodaj wiele kont. Stwórz własne zasady.
    Wady: Brak obsługi IMAP.
  10. Licencja
    Wersja testowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    mac
    Zalety: Umożliwia łatwe wysyłanie zbiorczych wiadomości e-mail. Pozwala śledzić pocztę. Pozwala na personalizację masowych e-maili.
    Wady: Nie pozwala na wstawianie obrazów do wiadomości e-mail.
  11. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    mac
    Zalety: Prostota instalacji. Wygodniejsze korzystanie z poczty.
    Wady: Problemy w przypadku aktualizacji Mail.
  12. Zalety: Prosty, pozbawiony bałaganu interfejs. Aplikacja może być używana z wieloma kontami e-mail. Aplikacja może ukrywać załączniki itp., aby zachować porządek w skrzynce odbiorczej. Dla aplikacji dostępne są regularne aktualizacje.
    Wady: Kompatybilny tylko z niektórymi dostawcami poczty e-mail. Na początku poznanie aplikacji może być skomplikowane. W aplikacji brakuje konfigurowalnych opcji. Konfiguracja aplikacji do użytku na komputerze może być skomplikowanym procesem.
  13. Licencja
    Wersja testowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    mac
    Zalety: Uczy się na podstawie Twoich nawyków. „Odłóż” pocztę przychodzącą. Stały filtr antyspamowy.
    Wady: Bardzo drogi (95 USD). Mózg nie zawsze działa. Inteligentne podsumowanie może być niespójne.
  14. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    mac
    Zalety: Dobra w wykrywaniu duplikatów plików. Szybkie skanowanie. Przejrzysty przegląd. Pokazuje, gdzie znajdują się pliki w Finderze. Integruje się z AVG Zen.
    Wady: Brak opcji usuwania cofnięć.
  15. Zalety: Zapewnia dostęp do Outlook na wczesnych komputerach Mac.
    Wady: Ograniczone do OS X 8.0 i 9.0. Tylko PPC Mac.
  16. Licencja
    Wersja testowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    mac
    Zalety: Działa dobrze w trybie online i offline. Zintegrowany klient poczty i kalendarza. Współpracuje z serwerami Yahoo!, Gmail i POP/IMAP.
    Wady: Długa instalacja i synchronizacja. Wiele funkcji reaguje powoli.
  17. Licencja
    Darmowa
    Język
    Angielski
    Platforma
    mac
    Zalety: Bardzo ładnie wygląda. Pokazuje licznik nieprzeczytanych wiadomości.
    Wady: Działa tylko z Gmail. Obsługuje tylko jedno konto. Obciąża procesor.
  18. Zalety: Bezpłatna usługa prywatnej poczty e-mail. Dobrze zaprojektowana integracja.
    Wady: Brakuje filtrów antyspamowych. Niektóre problemy z szyfrowaniem.
  19. Zalety: Bogate możliwości personalizacji. Wysoki poziom bezpieczeństwa.
    Wady: Problemy z obsługą etykiet przy połączeniach z kontami przez IMAP. Bardzo długi czas instalacji.

Reklama