Reklama

Artykuł

Twitter w nowych szatach przypomina… Facebooka!

Twitter w nowych szatach przypomina… Facebooka!
Paweł Kański

Paweł Kański

  • Zaktualizowany:

Twitter wprowadza nowy wygląd swojej osi czasu. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że nowy interfejs przypomina Facebooka. Na górze znajduje się zdjęcie w tle, a po lewej stronie nasz obraz profilowy. W centralnej części, w zależności od tego co chcemy zobaczyć, znajdą się tweety innych użytkowników lub podgląd profilów. Nowy wygląd pojawia się losowo u niektórych użytkowników.

Co ciekawe – publikacje innych użytkowników nie są ułożone chronologicznie. Lepszą widoczność mają tweety ze zdjęciami czy filmami. Każda wiadomość ma formę karty, której wielkość może się dynamicznie zmieniać. W pierwszej kolejności promowane są też tweety zawierające multimedia.

Twitter - nowy wygląd

Trzeba przyznać, że wszystko wygląda dużo lepiej niż do tej pory. Niestety, skojarzenia z Facebookiem nasuwają się same, nawet mało doświadczonym użytkownikom mediów społecznościowych. Jednak to nie wszystko, bo wiadomości w kartach to widoczna inspiracja Pinterestem i Google+. Wygląda więc na to, ze Twitter postanowił “uczyć” się od najlepszych.

Twitter - nowy wygląd

Dlaczego Twitter testuje tak radykalne zmiany? Na pewno spowodowane jest to tym, że mimo ogromnej popularności, firma nie tylko nie zarabia na siebie, ale rok do roku zalicza gigantyczne straty. Twitter jest więc niedochodowy, a jego właścicielem trudno znaleźć sposób na monetyzację jego popularności. Nowy wygląd mógłby im w tym pomóc.

Jak się Wam podoba nowy wygląd? Może Wy też już macie nowy wygląd profilu?

Zobacz także:

Paweł Kański

Paweł Kański

Najnowsze od Paweł Kański

Editorial Guidelines