Reklama

Artykuł

Google Trendy – zobacz co w internecie piszczy

Paweł Kański

Opublikowany

Google Trendy to narzędzie, które pozwala odpowiedzieć na pytania dotyczące trendów we współczesnym (chociaż nie tylko!) internecie. Przydaje się wydawcom internetowym, ale także zwykły użytkownik może mieć z nim niezłą zabawę. Szczególnie teraz, gdy Google udostępniło dwa nowe segmenty usługi.

Pierwszy z nich, Top Charts pozwala zobaczyć jakie wyszukiwania są najpopularniejsze w danych kategoriach. Można więc sprawdzić jakie aktorki były popularne w 2004 roku, albo jakie zwierze “dominowało” wtedy w internecie:

Nowe opcje w Google Trends

Dane zawierają na razie tylko treści ze Stanów Zjednoczonych i obejmują lata od 2004 aż do teraz. Można je przeglądać także miesiąc po miesiącu. Spodziewam się, że wkrótce zakres wyników zostanie powiększony.

Drugą ciekawą i nową opcją w Google Trendy są wyniki graficzne, które przedstawiają najpopularniejsze wyszukiwania w czasie rzeczywistym. Może to mało praktyczne, ale warto na chwilkę zerknąć okiem. To co widzimy to kafelki w stylu Windows Phone (lub Windows 8) z najciekawszymi wyszukiwaniami w internecie.

Trendy Google

Nawet jeśli nie macie żadnego specjalnego powodu by tam zajrzeć, teraz można to zrobić z czystej ciekawości. Nowe Google Trendy wygląda naprawdę fajnie!

Powiązane artykuły:

Również może Cię zainteresować