Co tak naprawdę powinny mówić ikony popularnych aplikacji, z których korzystamy? Na pewno ich prawdziwe przesłanie różni się od tego, jakie chcą nam przekazać ich twórcy. Gdyby jednak dopuścić do głosu użytkowników…
Na zadane w tytule tego tekstu pytanie odpowiedzieli twórcy portalu Dog House Diaries i przygotowali krótki cyniczny przewodnik po ikonach popularnych aplikacji. Oto jakie przesłanie powinny zawierać ikony Whatsappa („Twoich znajomych nie interesuje to, że jesteś w pracy”), Vine’a („Sześciosekundowe komedie”), LinkedIna („Gdzie wszystkim się wydaje, że cię znają”) i innych:
Jakim aplikacjom sami byście zmienili ikony na bardziej dla nich odpowiednie lub szczere?
Źródło: The Dog House Diaries
Kiedy będzie wydany Android L? Prawdopodobnie całkiem niedługo
Wyciekły setki tysięcy zdjęć ze Snapchata. Czy twoje fotki są bezpieczne?
Obserwuj @PawelKanski na Twitterze